Prečo publikovať PR/SEO články na našich weboch?

  • Naše články predovšetkým pomáhajú čitateľom hodnotnými informáciami.
  • Dávame si záležať na maximálnej kvalite obsahu a rýchle publikovanie.
  • Originálne a autentické spracovanie tém je pre nás prvoradé.
  • Obsahovo hodnotné články sa zobrazujú na popredných pozíciách vo vyhľadávačoch.
  • Kvalitný obsah, aktuálne riešené témy, dôkladná analýza kľúčových slov a profesionálny linkbuilding dostávajú články nášho webu na prvé strany vyhľadávačov.
  • PR článok vám radi napíšeme, upravíme aj zverejníme.

stiahnut ikona
Cenník publikácie PR/SEO článkov na jednotlivých weboch


Máte záujem o spätné odkazy, publikáciu alebo napísanie článku? Napíšte nám

Prečo písať PR/SEO články?

Ak ste sa s pojmom PR alebo SEO článok ešte nestretli a máte nejakú vlastnú stránku alebo blog, určite čítajte ďalej. Vďaka týmto článkom máte možnosť zvýšiť počet návštev na svojej stránke, čo rozhodne ocení každý blogger, ale aj spoločnosť prezentujúca svoj produkt na internete.

Aký zmysel majú tieto články?

V dnešnej dobe sa PR články veľmi úzko spájajú, dokonca sa dá povedať že zamieňajú, s SEO článkami. SEO, teda Search Engine Optimization, je proces ktorý berie do úvahy algoritmy webových prehliadačov a následne ich uplatňuje na obsahu článkov. Výsledkom dodržiavania SEO zásad by mala byť vyššia návštevnosť na vašej stránke. O faktoroch ovplyvňujúcich SEO si môžete prečítať tu. Keďže kvalitná SEO práca vám dokáže veľmi pomôcť pri boji s konkurenciou, dnes už nájdete spoločnosti venujúce sa iba SEO analýze a optimalizácii webstránok. Ak si zaplatíte SEO agenta, skontroluje vašu stránku do úplných detailov a upraví ju tak, aby ju prehliadače zobrazovali na vyšších miestach.

Ponúkame komplexné zabezpečenie linkbuildingu vrátane publikácie a písania článkov.

Získavanie spätných odkazov a linkbuilding

Linkbulding je pojem opisujúci kontinuálne získavanie spätných odkazov s atribútom Do-follow. Toto získavanie odkazov z rôznych domén je najdôležitejšou súčasťou OFF-Page SEO. Počet získaných spätých odkazov (backlinkov) ovplyvňuje hodnotenie stránky, tzv. doménovú autoritu, ktorá má vplyv na pozície jednotlivých kľúčových slov v Google vyhľadávaní. Dôležitý však nie je iba samotný spätný odkaz, ale aj článok a jeho kontext, anchor text, prelinkovanie, uloženie odkazu v článku… O toto všetko sa vieme v rámci linkbuildingu (získavania spätných odkazov) postarať.

Ako PR články prilákajú nových návštevníkov?

Pôvodná technika, ktorou sa PR články dokázali lákať nových ľudí na vašu stránku spočívala v istom druhu reklamy. Základom bolo, že majiteľ stránky si nechal napísať PR článok, ktorý obsahoval spätné odkazy na jeho web a uverejnil ho na inej stránke. Práve spätné odkazy sú jedným z faktorov SEO, čo opäť dokazuje ako sú pojmy PR článok a SEO článok prepojené. Keď niekto bude čítať PR článok a bude ho zaujímať odkaz, kde sa môže dozvedieť viac informácií, automaticky naňho klikne. Tento odkaz ho prenesie na určenú stránku, ktorá má šancu zaujať nového potenciálneho zákazníka.

Kde uverejniť SEO články?

Ak máte napísaný článok so spätným odkazom na vašu stránku, potrebujete nájsť iný web, kde môžete tento článok uverejniť. V minulosti existovalo veľa serverov, kam ste mohli svoj SEO článok vložiť zadarmo. Postupne to avšak prešlo do nekontrolovateľnej „záplavy“ týchto článkov, takže Google zaviedol pravidlá proti tomuto druhu reklamy. Dnes môžete SEO články stále uverejňovať, ale vo veľkej väčšine prípadov sa za to platí. Existujú rôzne portály na uverejňovanie PR článkov, s ktorými sa viete dohodnúť na spolupráci buď formou platenia, alebo obojstrannej reklamy. To znamená, že môžete uverejniť svoj článok, ale poskytnete priestor na svojej stránke, aby si druhá strana mohla uverejniť vlastný článok.

Písanie článkov

V prípade, že by ste si článok radšej nechali napísať, nie je s tým žiadny problém. V tíme máme skúsených copywriterov, ktorí si písaniu článkov venujú už dlhodobo. Vďaka tomu vám stačí zadať tému a kľúčové slová a ostatné sa postaráme my. Články nemusia byť veľmi dlhé, oveľa dôležitejšie je, aby spĺňali náležitosti kvalitných SEO článkov resp. dobrého linkbuildingu.

Ak teda máte stránku, ktorú ste si len nedávno založili a chcete prilákať nových ľudí, alebo už máte fungujúci web s určitým počtom návštevníkov, ale chcete toto číslo zvýšiť, SEO články sú výborným riešením.

 

PR články vs. PR správy

Skratka PR znamená Public Relations, čo je spôsob komunikácie v oblasti marketingu. Avšak treba dávať pozor na to, že PR články a PR správy nie sú to isté. PR správa, nazývaná aj tlačová správa, je využívaná PR odborníkmi, ktorí chcú napríklad oznámiť nejakú novinku. Keď sa tlačová správa dostane do médií, spustí sa písanie článkov, ktoré ale nie sú PR článkami – ide o bežné články do novín alebo na rôzne spravodajské weby.

 


0 Comments

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *